Puszcza Zielonka

Poniedziałek, 8 stycznia 2018 · dodano: 08.01.2018 | Komentarze 4

Plany narciarskie szlag trafił. Nie tylko ze względów pogodowych. Ale za to mogę trochę pokręcić korbą.
Dzisiaj jeździłem w okolicach Dziewiczej Góry. Główne dukty leśne przejezdne (tylko takie dziś wybierałem), zero błota, wielkich kałuż, no może prócz jednej, zamarzniętej między Maruszką a Klinami. Ogólnie po lesie pomykało się dziś bardzo przyjemnie.

Poznań - Czerwonak - Miękowo - Annowo - Stara Żwirownia - Maruszka - Trakt w Klinach - Kicin - Kozegłowy - Poznań

Okolice Dziewiczej Góry
Okolice Dziewiczej Góry © kamilzeswaja

Miejsce upamiętnające Ryszarda Walerycha
Miejsce upamiętnające Ryszarda Walerycha © kamilzeswaja

Kategoria Puszcza Zielonka

| 18:54 wtorek, 9 stycznia 2018 | linkuj Kamil - sehr gut :)

Trasa 80 - kimkolwiek jesteś, krytykę od anonima odbieram jako komplement :)
Trasa 80 | 11:59 wtorek, 9 stycznia 2018 | linkuj Trolking krynica wiedzy, mądre to to jak tabaka w rogu. Sorry.
| 22:37 poniedziałek, 8 stycznia 2018 | linkuj Już poprawiłem. Miało być szlag, od niemckiego Schlag, czyli uderzenie, jak już przy Grammar Nazi jesteśmy ;)
| 21:57 poniedziałek, 8 stycznia 2018 | linkuj Fajny kamuflaż :)

Ja tam bym się nie martwił brakiem nart, skoro można kręcić! :)

PS. szlak nie może trafić, za to można natrafić na szlak. Pewnie chodziło o szlag :) Sorry za gramma nazi :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktakj