Greiserówka

Sobota, 6 stycznia 2018 · dodano: 06.01.2018 | Komentarze 3

Piękną mamy jesień w ten zimowy weekend. Jak tak dalej będzie, to szlag trafi moje narciarskie plany.
Korzystając z dobrej pogody wybrałem się na asfaltową rundę do WPNu, zaliczając szutrową ścieżkę prowadzącą do Jezior.

Trasa: Poznań - Luboń - Puszczykowo - Greiserówka - Komorniki - Luboń - Poznań

Greiserówka
Greiserówka © kamilzeswaja

Ścieżka w WPNie
Ścieżka w WPNie © kamilzeswaja

Kategoria WPN

| 20:33 sobota, 6 stycznia 2018 | linkuj Nie próbuj. Lepiej lasem jechać - tam nawet nawierzchnia lepsza :)
| 20:20 sobota, 6 stycznia 2018 | linkuj A właśnie dzisiaj jadąc Greiserówką sobie myślałem, że chyba nigdy nie jechałem w przeciwnym kierunku. I nie zamierzam tego zmieniać, tym bardziej, że dzisiaj w WPNie był spory ruch.
| 19:56 sobota, 6 stycznia 2018 | linkuj W dobrym kierunku jechałeś Greiserówką - jakbyś robił to od strony Komornik, to samochody by Ci żyć nie dały, bo przecież rowerzysta może jechać rozwalonym "poboczem", samochód nie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa swejd