Tour de palace zabaw

Niedziela, 13 maja 2018 · dodano: 13.05.2018 | Komentarze 4

Author dostał nowe laczki Kenda Khan K935 1,95" z wkładką antyprzebiciową. RaceKingi były już nieco zmęczone życiem, a jeżdżąc z fotelikiem nie mam ochoty łatać dętki czy prowadzić rower przez parę kilometrów. Uchwyt do fotelika zamontowałem wyżej, między przelotką przedniej przerzutki i teraz nie mam już problemów z ocieraniem fotelika o oponę.
Pogoda dopisuje (chociaż trochę wiało), więc z synem wybrałem się na objazd nieodwiedzonych jeszcze przez nas poznańskich placów zbaw. Po objechaniu Jeziora Maltańskiego pojechaliśmy do Parku Tysiąclecia. Plac zabaw jest duży, sprzęty nowe, ale podłoże piaszczyste - jest to wada i zaleta jednocześnie, ale brak cienia w takie dni jak dzisiejsze. Później pojechaliśmy na Cytadelę - są tam trzy place zabaw - na dłużej zatrzymaliśmy się przy tym położonym nieopodal byłego stoku. Wiele osób go zachwala, dużo atrakcji, korony drzew częściowo osłaniają przed promieniami słonecznymi. Znajdujące się w środku Cytadeli podwórko Nivea ma duży plus za stojak dla rowerów przy samym placu. Podłoże piaszczyste. Plac zabaw przy Umberto ma mało atrakcji i jest stosunkowo mały jak na tak oblegane miejsce. Pojechaliśmy pożniej na Sołacz - tam znajduje się duży, o piaszczystym podłożu plac zabaw. Atrakcji sporo, także dla najmniejszy dzieci.
Jak na razie moim faworytem jest plac zabaw w Starym Korycie Warty. Podłoże miękkie, gumowane, dużo atrakcji dla dzieci w każdym wieku. Często jest przez nas odwiedzany.

Taki poradnik dla poznańskich rodziców wyszedł, kiedyś stworzę ranking placów zabaw :P

Na Cytadeli psy latały za talerzami

| 19:56 wtorek, 15 maja 2018 | linkuj Bardziej chodziło mi o blog rowerowo-dziecięcy, a nie parentingowy :)

Dla młodego za te tramwaje i pociągi brawa :)
| 07:11 poniedziałek, 14 maja 2018 | linkuj A młody ma obecnie szał na tramwaje, pociągi i samochody, więc Maltanka wzbudziła niemałe zainteresowanie.
| 07:08 poniedziałek, 14 maja 2018 | linkuj Nie mam zamiaru otwierać blogu parentingowego. Według mnie, żeby prowadzić jakiś sensowny blog, który nie zaśmieca internetu, to trzeba być ekspertem w jakiś dziedzinie. Jak można być ekspertem w byciu rodzicem?
| 21:43 niedziela, 13 maja 2018 | linkuj Sam napisałeś to, co chciałem ja czytając - otwórz bloga dla rodziców i zacznij od rankingu placów zabaw :)

Jak się młodemu Maltanka podobała?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lkazd