Lipovské Stezky

Sobota, 16 czerwca 2018 · dodano: 16.06.2018 | Komentarze 1

Lipowskie ścieżki w czeskich Lipova-lanze. Żona z dzieckiem została w Jesioniku a ja pognałem pojeździć po ścieżkach zbudowanych przez tą samą ekipę, która stworzyła Rychlebskie ścieżki. Ścieżki podzielone są na dwie części: Helios i Toc. Jak dojechałem na miejsce okazało się, że parking przy Helios jest zamknięty, a ścieżki nieczynne (wczoraj wrzucili info na facebooka, że po opadach muszą naprawić ścieżki - ja nie sprawdziłem). Po przejechaniu ponad 40 km przez góry trochę się wkur... Mimo to nie odmówiłem sobie rundy po czarnej trasie. Dojazd był zarośnięty trochę trawą, a wykoszone było może pierwsze 100 m. Podjazd jest dość łatwy, a czarna trasa prowadząca przez las wcale nie należy do najłatwiejszych. Koniec tej trasy rozpoczyna podjazd pod (według mnie) ciekawsze miejsce, czyli ścieżki na górze Toc. Są tam dwie czerwone ścieżki - jedna prowadzi na sam szczyt (przejechałem raz), a druga (przejechałem dwa razy) okala górę i bardzo przypominała mi ścieżki Singletrek pod Smrkem.

Mimo weekendu na ścieżkach byłem sam. Frajda przeogromna, a same ścieżki nie są aż tak łatwe jak to można znaleźć w internecie.