Suliwoods

Poniedziałek, 18 czerwca 2018 · dodano: 18.06.2018 | Komentarze 2

Zmiana miejscówki. Jesteśmy pod Ślężą w Sulistrowiczkach. Nocujemy oczywiście w Zielonym Wzgórzu, czyli początku pętli ścieżki Suliwoods Kross Trail.
Na rowerze byłem już o 6:50. Zrobiłem 3 x pętlę Kross Trail i rundę nad Zalew.

Chciałem przywieźć sobie skarpetki Suliwoods, ale okazało się, że były przeznaczone dla wolontariuszy pracujący przy tworzeniu singletracka. I mimo tego, że nie wszyscy odebrali je, to Stowarzyszenie Rozwoju Masywu Ślęży nie może ich sprzedać i leżą na strychu w Zielonym Wzgórzu.

Zalew Sulistrowicki i Ślęża

Tym sposobem stuknęło mi 1000 km w 2018. Lepiej późno, niż wcale.
Kategoria Góry, Szlaki

| 21:08 poniedziałek, 18 czerwca 2018 | linkuj Myślę o Ślęży usilnie :-) Może się uda jeszcze w tym roku.
| 20:12 poniedziałek, 18 czerwca 2018 | linkuj Całkiem ładnie to wygląda jak na przepaskudne okolice powiatu wrocławskiego :) Ślęża to tam jedyny sympatyczny wyjątek, przynajmniej na moje :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losie