Ostrów - Poznań

Poniedziałek, 13 sierpnia 2018 · dodano: 13.08.2018 | Komentarze 3

Dzień wolnego nie mogłem inaczej wykorzystać niż na kolejną setkę na rowerze. Na windy.com sprawdziłem, że ma wiać z południa, więc wsiadłem w pociąg do Ostrowa Wielkopolskiego. Trasę wyznaczyłem dzień wcześniej i wgrałem do nawigacji.
Wiatr wiał faktycznie z południa, ale miałem wrażenie, że czasami także z zachodu. Niektóre odcinki jechałem krajową jedenastką, ale ruch na niej był bardzo duży i w okolicy Jarocina są zakazy jazdy, a jakość ścieżki nie rozpieszcza. Bardzo przyjemnie jechało mi się od Sulęcina do Zaniemyśla - droga ta w większości prowadzi przez las i mimo ponad 30°C nie było czuć upału.Wyjazd udany.

Ślad zawiera trasę z Rynku w Ostrowie do Poznania.

Muzeum Miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ratuszu

Rynek w Ostrowie Wielkopolskim

Pomnik Stefana Rowińskiego

Pałac Witaszyce

Rynek w Jarocinie

Rynek w Nowym Mieście nad Wartą

Wąskotorówka Zaniemyśl - Środa Wielkopolska

Trzeba było sobie radzić w dzisiejszym upale :)

| 20:53 poniedziałek, 13 sierpnia 2018 | linkuj Gratuluję dystansu. Też muszę kiedyś tę trasę zaliczyć, ale przeraża mnie właśnie ten odcinek koło Jarocina - obserwowałem go kilka razy z pozycji czterech kółek i zdecydowanie nie zachęcał, wręcz przerażał. Pewnie od razu przygotuję sobie stówkę na mandat za brak jazdy tymi śmieszkami :)
| 19:55 poniedziałek, 13 sierpnia 2018 | linkuj Super sobie trasę zrobiłeś. Ciekawe zabytki w mijanych miastach.
anka88
| 19:54 poniedziałek, 13 sierpnia 2018 | linkuj Fajny pomysł na dzień wolny i niezły dystans.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bezmy