Poligon szosowo

Niedziela, 19 sierpnia 2018 · dodano: 19.08.2018 | Komentarze 3

"Jak dobrze wstać skoro świt..." śpiewały kiedyś Alibabki. Cholera wale nie dobrze, bo potem człowiek pół dnia chodzi nieprzytomny. Dzisiaj zaplanowanej roboty w domu miałem od groma, a dodatkowo młody się rozłożył i była obowiązkowa wizyta na Krysiewicza. Jedyna opcja na pokręcenie korbą to wyjście w okolicach wschodu słońca. Kierunek - poligon. Wyjechałem 5:55 i tak
myślałem po drodze czy nie ma jakiś ograniczeń godzinowych na przejazd Złotniki Biedrusko. Tyle razy już tam jechałem i nigdzie jakoś specjalnie uwagi na to nie zwróciłem. Okazało się, że można przejeżdżać w soboty, niedziele i inne dni wolne w godzinach 8-22. A ja przy szlabanie byłem grubo przed 7:00, wracać mi się nie chciało, a poza tym nie lubię zmieniać zaplanowanej trasy. W okolicach Łagiewnik natknąłem się na samochód, myślę sobie będzie mandacik albo reprymenda. Nie było nikogo w środku, więc pojechałem dalej, mijając kolejny samochód (znów cywilny) kilometr przed Biedruskiem. Wracałem niedawno oddaną DDRką Biedrusko - Radojewo. Niby wszystko ok, jest asfalcik, jest szeroko, ale wyczuwałem poprzeczne nierówności na odcinku zaraz za Biedruskiem, na którym z resztą leżało pełno jakiegoś syfu - igliwie albo piach, albo jedno i drugie albo jeszcze coś innego.

Przy okazji dzisiejszego wypadu przetestowałem mój pierwszy typowo szosowy kask. Lekki, przewiewny, fajny UVEX. I pasuje kolorystycznie do roweru :)

| 19:28 niedziela, 19 sierpnia 2018 | linkuj Widzę, że masz podobne wnioski co do ścieżki. Byłem tam wczoraj, więc jestem na bieżąco :)

A kask piękny.
| 19:14 niedziela, 19 sierpnia 2018 | linkuj Ania jak się dorobisz dzieci, to będziesz miała pobudki niezależnie od dnia tygodnia ;)
anka88
| 18:15 niedziela, 19 sierpnia 2018 | linkuj W niedzielę tak wczesna pobudka?! O nie, nie, u mnie to nie przejdzie, chyba, że będę miała zaplanowany jakiś konkretny wyjazd :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edena