Poligon

Sobota, 19 stycznia 2019 · dodano: 19.01.2019 | Komentarze 4

Dzisiejsza temperatura wahała się między - 1 a 0 st.C. Mimo to słońce i brak wiatru zachęcało do ruszenia się z domu. Kierunek: Poligon Biedrusko. Na Naramowickiej trochę się zniesmaczyłem, bo mijałem kilku szosowców, wszystkich pozdrawiałem, a żaden nie raczył nawet nawet kiwnąć głową. Dalej na krzyżówce z Jaśkowiaka babka w Tusonie nie ustąpiła mi pierwszeństwa i o mały włos a by mnie potrąciła przyczepą z koniem, którą ciągnęła. Nie lubię jak rowerzyści na drodze zachowują się jak święte krowy - sam zjeżdżam na pobocze by umożliwić wyprzedzenie mnie czy włączenie się auta do ruchu, ale tu ewidentnie była jej wina. Gdybym nie zahamował, to zepchnęła by mnie kołami przyczepy na wysoki krawężnik przystanku autobusowego. Miała szczęście że jej nie dogoniłem :P Na pewno wszyscy mnie widzieli, bo byłem na żółto ubrany. A pani w Tusonie życzę bostonki, półpaśca i jelitówki na raz.

Przed wjazdem na poligon zdziwił mnie napis o zamknięciu drogi z powodu remontu - nie wierząc własnym oczom (odcinek Biedrusko - Chojnice już prawie nie przypomina asfaltu), ruszyłem dalej. I co? Przejechałem całą drogę Biedrusko - Złotniki nie napotykając żadnych śladów remontu.

Gala Rowertouru 2018

W zeszłą sobotę po pracy wybrałem się z bratem na 9. Galę Konkursu Nagroda Rowertouru. Na konkursowe prezentacje się nie załapaliśmy (prócz ostatniej), ale potem były występy Marzeny i jej pokaz z Trans Am Bike Race, chłopaków, którzy pokonali rowerami Grenlandię (warto zobaczyć filmiki na youtube) i faceta, który wspinał się rowerem po Himalajach.

Na koniec podczas losowania nagród dla publiczności zdobyłem kurtkę Rowertouru :)