Swarzędz i Dziewicza

Niedziela, 6 stycznia 2019 · dodano: 06.01.2019 | Komentarze 4

Poznań - Swarzędz - Gruszczyn - Kobylnica - Janikowo - Kicin - Dziewicza Góra - Czerwonak - Koziegłowy - Poznań

Wypad do rodziców w Swarzędzu, a potem runda na Dziewiczą Górę. Do Swarzędza jechałem wariantem terenowym czyli przez Maltę i szlak Stawu Browarnego (tam miejscami sporo błota). Po drodze mijałem całe stada biegaczy.
U rodziców przerwa na herbatkę i kiełbachę. Namawiałem brata by pojechał ze mną na Dziewiczą, ale miał co innego do roboty i kolano go pobolewa. Do Puszczy Zielonka chciałem dojechać przez Kobylnicę, Wierzonkę, Mielno i Maruszę, ale za Kobylnicą minąłem się z Tomkiem, który mnie nie poznał. Zawróciłem i przez zielone światło na krzyżówce nie udało mi się go dogonić. Na wysokości Mechowa odpuściłem sobie pościg i skręciłem w Janikowie w kierunku Dziewiczej Góry.

Skarpa nad Jeziorem Swarzędzkim

Zdjęcie prawie identyczne jak w Sylwestra, tyle, że za dnia

| 22:04 niedziela, 6 stycznia 2019 | linkuj Hehe, no tak :)

Ja zwróciłem uwagę na dość znajomy kask, ale zimą też człowieka opatulonego bym nie poznał :) No i brawo, bo zdążyłeś mnie pozdrowić zanim ja wystawiłem łapę, zazwyczaj jest odwrotnie :)
| 21:58 niedziela, 6 stycznia 2019 | linkuj Rowerzystów poznaje po rowerach.
Jak się obejrzałem to rzucił mi się w oczy pomarańczowy napis na widełkach i wtedy się kapnąłem, że to Ty jedziesz. Z resztą nie mógłbym nie poznać własnego dziecka chrzestnego od byłej sąsiadki ;)
| 21:39 niedziela, 6 stycznia 2019 | linkuj Kurde, a po mijance na głos się zastanawiałem, czy to nie Ty! :) Eh, szkoda, że nie krzyknąłeś czy coś, na bank bym się zatrzymał... No cóż, do następnego - trzeba chyba sobie ustalić jakiś rozpoznawczy gest :)
| 17:07 niedziela, 6 stycznia 2019 | linkuj fajny trip

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa botec