Tour de Kowalskie

Niedziela, 26 maja 2019 · dodano: 26.05.2019 | Komentarze 2

Napięty plan na weekend sprawił, że czasu na rower praktycznie nie miałem. Jedyną opcją na wyjazd było wstanie po 5:00 w niedzielę. Wyjechałem o 5:50 (12 st. C) i zachmurzone niebo. Na zawadach zorientowałem się, że nie nalałem wody do bidonu, więc zatrzymałem się na Orlenie w Kobylnicy. Trasa: standardowa rundka przez Kowalskie z powrotem nową drogę wiodącą przez Dębogórę.

Przy okazji miałem wreszcie możliwość sprawdzenie preznetu urodzinowego od żony - torbę na ramę Topeak Fuel Tank Large.

W torebkę bez problemu mieści się mój telefon (Huawei P20), dzięki regulowanej przegrodzie nic się nie przesuwa, a zostaje jeszcze trochę miejsca więc większy smartfon też wejdzie. Dzięki żółtej wyściółce bez problemu można można znaleźć rzeczy w trakcie jazdy. Zamek się nie zacina, a sama torebka mino sporego rozmiaru nie zawadza podczas jazdy. Kilka razy zdarzyło mi się zahaczyć prawym kolanem i trzeba się do niej przyzwyczaić podczas jazdy na stojąco.

Myślę, że gadżet przyda mi się także podczas dłuższych wypadów na MTB.