DPD

Poniedziałek, 26 sierpnia 2019 · dodano: 26.08.2019 | Komentarze 5

Upał, ale podczas powrotu przyjemne 25 st. C. Zapewne był to jeden z ostatnich powrotów z II zmiany na około przez Kicin i Koziegłowy. Słońce zachodzi przed 20:00, więc wracam już w ciemnościach. 500 km wykręcone w sierpniu, idzie lepiej niż myślałem w styczniu.

| 21:03 poniedziałek, 26 sierpnia 2019 | linkuj Tak myślałem :) Trzymam kciuki!
| 20:59 poniedziałek, 26 sierpnia 2019 | linkuj Dziękuję, chyba nie skorzystam. Poza tym moje zaświadczenie w izbie farmaceutycznej o niekaralności byłoby nieaktualne :P Coś wymyślę :)
| 20:33 poniedziałek, 26 sierpnia 2019 | linkuj Ciężko będzie :)

Jest droga ekstremalna - wypić pół litra i podjechać na komendę samochodem, żeby dmuchnąć w balonik. Byle Cię widzieli, jak wysiadasz z lewej strony :) Co najmniej kilka miesięcy rowerowych dojazdów masz gwarantowanych.

Ot, pierwsza myśl, ale chyba nie polecam :)
| 20:10 poniedziałek, 26 sierpnia 2019 | linkuj Dojazdy do pracy na pewno w tym roku znacznie zwiększą mój tegoroczny przebieg.
O zakończonym remoncie na Śródce wie już moja żona, więc na wrzesień muszę nowe argumenty wymyślić, że to właśnie jej bardziej będzie pasowało syna zaprowadzać do przedszkola :P
| 19:53 poniedziałek, 26 sierpnia 2019 | linkuj Graty :)

Teraz tylko list dziękczynny do ZDM za remont na Śródce, czyli motywatora do DPD :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hateg