WPN

Niedziela, 1 grudnia 2019 · dodano: 01.12.2019 | Komentarze 4

W tym roku zaniedbałem wypady do WPNu, musiałem dzisiaj nadrobić z zaliczeniem najważniejszych punktów na mapie. Na pierwszy ogień Jezioro Jarosławieckie, dalej pojechałem Greiserówką nad Jezioro Góreckie, by dotrzeć do Łodzi skąd zacząłem objazd czarnego szlaku nad Jeziorem Dymaczewskim (wstyd się przyznać, ale byłem tam pierwszy raz). Szlak nie jest łatwy na niektórych odcinkach, korzenie były śliskie, ale udało mi się uniknąć gleby. W Dymaczewie coś nie trafiłem na ścieżkę z sinusoidami (chyba coś przebudwoali), więc wbiłem na nie na wysokości Krosinka. W Ludwikowie popełniłem błąd, bo chciałem sobie skrócić drogę na Osową Górę i tak jak kilka lat temu pobłądziłem w Szwedzkich Górach, gdzie na dodatek padło mi MIO z zimna. Plusem sytuacji było odkrycie strzelnicy w Ludwikowie.
Do Poznania wróciłem już po ciemku.

Kategoria >50, WPN

| 21:20 piątek, 13 grudnia 2019 | linkuj Muszę się tam kiedyś pojawić, bo wygląda toto klimatycznie. Dzięki za info :)
| 19:50 czwartek, 12 grudnia 2019 | linkuj Tomek czekałem czy mistrz czarnego szlaku w WPNie (jpbike) wypowie się na temat jego lokalizacji, ale chyba do mnie nie zajrzał :) Ten mostek znajduje się właśnie na czarnym szlaku nad Jeziorem Dymaczewskim.

Grzegorz przez to, że to jest park narodowy nie wszędzie można wjechać rowerem, a ja też za każdym razem jak zapuszczę się gdzieś dalej w WPNie to spotykam coś nowego.
| 20:26 wtorek, 3 grudnia 2019 | linkuj W WPN jak widzę jest jeszcze wiele do odkrywania :-)
| 22:12 niedziela, 1 grudnia 2019 | linkuj Lubię te klimaty, fajna fotorelacja :)

Przyznać trzeba, że póki co warunki na WPN idealne. Najlepszy jest ten brak piachu.

Ta fotka z kładką skąd dokładnie pochodzi, bo nie kojarzę?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa uczas