DPD

Czwartek, 12 grudnia 2019 · dodano: 12.12.2019 | Komentarze 3

Przez ostanie dwa tygodnie nie miałem czasu na rower. Przygotowania do urodzin syna i inwentura w aptece pochłonęła większość mojego wolnego czasu. W weekend spałem jedynie pięć godzin, więc zmęczenie dawało mi się we znaki.
Rano było -2 st.C. Ale jechało mi się przyjemnie, chyba z wiatrem, bo wyjechałem minimalnie za późno, a bylem prawie na czas.

Pod domem zorientowałem się, że nie zrobiłem żadnego zdjęcia po drodze, więc trzasnąłem fotkę na jarmarku bożonarodzeniowy znajdującym się na Placu Wolności.

Pożegnanie z Rowertourem

Grudniowy numer Rowertour zakupiłem zaraz po tym jak pojawił się w sklepach wraz z ostatnim numerem magazynu górskiego n.p.m. W zeszłym tygodniu wybrałem się do siedziby Wydawnictwa Kruszona w celu zakupienia interesujących mnie archiwalnych numerów odchodzącego do przeszłości magazynu. Trochę szkoda tych dwóch pozycji, bo były dość oryginalne i choć nie byłem wiernym czytelnikiem, to z reguły kupowałem Rowertour, gdy choć jeden z artykułów mnie zaciekawił. Wiele tematów się powielało cyklicznie, ale wszystko było opisane prostym językiem i z reguły wszystko było tak przestawione, że miałem wrażenie, że wymaga ogromnych wkładów finansowych, jak to bywa w innych magazynach o tematyce rowerowej. Będzie mi brakowało tej gazety, ale z pewnością będę korzystał z czterdziestu dziewięciu numerów Rowertouru, które znajdują się na półce w mojej domowej biblioteczce.

anka88
| 10:14 piątek, 13 grudnia 2019 | linkuj Ale fajny klimat na Placu Wolności :)
| 21:43 czwartek, 12 grudnia 2019 | linkuj O końcu dowiedziałem się w tamtym miesiącu od Ciebie, więc kupowałem aktualny numer jakbym szykował się na pogrzeb. Trochę szkoda, że wstępniak jest tak oszczędny w słowach w tłumaczeniu likwidacji gazety, ale zapewne jak zwykle chodziło o pieniądze.

Szkoda wielka. Tytuł był idealnie pode mnie, nieprzepakowany tysiącem artykułów o sprzęcie, za to w większości o turystyce.

Jakby Ci brakowało jakiegoś numeru z ostatnich dwóch lat to mam chyba wszystkie. Mogę wypożyczyć w razie potrzeby :)
| 20:13 czwartek, 12 grudnia 2019 | linkuj Co do gazety, to jestem zszokowany wiadomością o końcu. Nic na to nie wskazywało, a jednak.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kalne