DPD

Poniedziałek, 16 grudnia 2019 · dodano: 16.12.2019 | Komentarze 1

Po weekendowych imprezach (urodziny syna i firmowa wigilia) dzisiaj nie byłem pewien czy samochodem mogę jechać :P Wybór padł na rower.
Rano 4 st. C. Drogi mokre, ale przyjemnie się jechało. Trasę wybrałem nieco na około, żeby uniknąć ewentualne patrole.
Powrót niestety nie był już taki przyjemny, bo zaczął padać deszcz. Nie lało, ale zupełnie suchy nie wróciłem. Akurat miałem pecha, bo na każdym horyzoncie się przejaśniało.

Dzisiaj zauważyłem także, że podczas ostatniego wypadu do WPNu złapałem laczka w przednim kole w Superiorze. Zapewne jest jakiś kolec, bo dopiero zauważyłem to po dwóch tygodniach.

| 22:15 poniedziałek, 16 grudnia 2019 | linkuj Spokojnie, ubrany jesteś sportowo, a nie "sezonowo", tacy rowerzyści raczej nie dmuchają, w przeciwieństwie do dziadków dwukołowych całorocznych :) Mi się w sumie tylko raz to zdarzyło, gdy miałem pewną kolizję z debilem-miłośnikiem klaksonowania na widok śmieszek. Trzeźwość się przydała.

Sto lat dla potomka :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emwog