Deszczowe Biedrusko

Czwartek, 26 grudnia 2019 · dodano: 26.12.2019 | Komentarze 5

W te święta pogoda w Poznaniu była do dupy, żeby wstrzelić się w jakieś okienko pogodowe trzeba było mieć dużo szczęścia.
Ubzdurałem sobie, że dawno nie jechałem przez Biedrusko. I pojechałem o czternastej. Nad Poznaniem przebijało się słońce zza chmur, a w Radojewie wjechałem pod chmurę deszczową, która towarzyszyła mi aż do mostu nad Wartą w Biedrusku. Gdybym pojechał w druga stroną, na przykład na rundę przez Greiserówkę, to zapewne wróciłbym suchy.
Po drodze pojechałem zobaczyć jak wygląda czasowe składowisko śniegu, ale w sumie nic ciekawego tam nie ma, pagórek z lekką niwelacją terenu i tyle.

Pod pałacem pojawiła się "Kuźnia" - przystań rowerowa, może tam zawitam, jak nie serwują tylko grochowki.

| 20:51 niedziela, 3 maja 2020 | linkuj Mors - i się nie przydało, przyjaznej na razie.
mors
| 00:08 poniedziałek, 20 stycznia 2020 | linkuj kamilzeswaja | Czwartek, 26.12.2019 23:34:43

"Mam nadzieję, że składowisko śniegu nie przyda się w przyszłym roku."
- Nostradamus normalnie :D
anka88
| 10:46 piątek, 27 grudnia 2019 | linkuj Ale mimo wszystko ruszyłeś i to się chwali :)
| 22:34 czwartek, 26 grudnia 2019 | linkuj Na ten deszcz się nieźle wkr... zdenerwowałem, bo nie chciałem zawracać będąc już tak daleko i miałem nadzieję, że skończy się na lekkim deszczyku. A za plecami świeciło mi słońce nad Centrum. Niestety, wracałem z mokrymi skarpetami.

Mam nadzieję, że składowisko śniegu nie przyda się w przyszłym roku.
| 22:21 czwartek, 26 grudnia 2019 | linkuj Doszły mnie słuchy (JPbike), że faktycznie wróciłbyś suchy. Ja jednak byłem w Twoim teamie - też zmokłem :)

Podczas odwiedzin Czasowego Składowiska Śniegu nie przewidziałeś, że co prawda jest czynny 8-16 pon-pt., ale zapewne tylko w dni robocze, więc śnieg poszedł sobie świętować :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kpowi