Puszcza Zielonka

Niedziela, 29 grudnia 2019 · dodano: 29.12.2019 | Komentarze 3

lan na wyjazd miałem nieco inny, ale z przyczyn trochę ode mnie niezależnych wyjechałem dwie godziny później niż zakładałem.  Najpierw pojechałem do rodziców (oddać kasę za felgi zimowe do auta) i trochę się tam zasiedziałem. Przedstawiłem plan remontu pokoju dla syna, wyjechał obiad i rozbiło się w sumie późno. Nie mając zamiaru wracać z dystansem krótszym niż pięćdziesiąt kilometrów, ruszyłem w kierunku Puszczy Zielonka. Z Dębogóry pojechałem na Czernice i do Huty Pustej, w której odkryłem Stację Doświadczalną Fitopatologii Leśnej UP w Poznaniu. Wygląda trochę jak opuszczona działka i życzę powodzenia w docieraniu do niej studentom w zaspach śnieżnych. Dalej standardowa trasa Floryda z jeziorem i powrót przez Potasze i Dziewiczą Górę.
Do Poznania wjechałem już w zupełnych ciemnościach.

Pozdrower!

Kategoria >50, Puszcza Zielonka

| 21:30 poniedziałek, 30 grudnia 2019 | linkuj Zastanawiam się nad kredytem 120m tys. pod tym wpisem :-)
| 22:28 niedziela, 29 grudnia 2019 | linkuj Prawie za każdym razem jak wjadę głębiej w Puszczę Zielonka to odkrywam coś nowego. Okazuje się, że UP ma tam sporo obiektów, ale wygooglować jakiś informacji o nich nie idzie. Można kupić działeczkę od UP w Hucie Pustej za 120 tys zł. I to chyba nie ta co na zdjęciu.

Pierwszy raz zobaczyłem to oznakowania na drzewach. Jak znalazłem to znak sieci szlaków pielgrzymkowych do Dąbrówki Kościelnej.
| 21:33 niedziela, 29 grudnia 2019 | linkuj Coś, co zajmuje się dziwnymi chorobami roślin musi być dziwne. Ja to rozumiem :)

Fajny klimacik, niemal jak w górach.

To "M z plusikiem" to jakiś szlak maryjny? :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gowdu