DPD - 500+

Piątek, 24 kwietnia 2020 · dodano: 24.04.2020 | Komentarze 4

"Pińset" kilometrów w kwietniu wykręcone. Rano 10°C, niby nie było zimno, ale po trzech minutach jazdy musiałem jednak założyć wiatrówkę. W Mechowie spotkałem zająca (drugie zdjęcie), potem uciekł do lasu i był przez chwilę jakieś 3 metry ode mnie. Ale zdjęcia już nie zdążyłem zrobić.
Wróciłem nietypowo, bo przez żółty szlak Kobylnica - Wierzenica, gdzie leżą obalone trzy drzewa i polami przez Augustówkę.

W robocie, jak to w robocie. Testy ciążowe sprzedają się częściej niż zwykłe...

| 18:19 sobota, 25 kwietnia 2020 | linkuj Przypomniałeś mi o tym żółtym szlaku - będzie trzeba pojechać. A zając zapozował elegancko :-)
| 20:55 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Nie tylko na wsi - ostatnio widziałem dzika na Dębcu :)
| 20:27 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Panie, buffów to ja mam od groma, bo lubię. Kiedyś pokażę część kolekcji.

Plusem roboty na wsi, jest to, że nieco zbaczając z najkrótszej trasy można sporo leśnej zwierzyny spotkać. Nie zawsze załapią się na fotę - np. dziki :P
| 20:12 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Skoro testy i pińcet to wniosek jasny - 500+.

Zające lubią te tereny - jeden mi też kicał w tamtym roku w Dębogórze.

Patriotycznego masz buffa :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aoree