DPD - powrót do Conti

Poniedziałek, 27 kwietnia 2020 · dodano: 27.04.2020 | Komentarze 2

Rano 5°C. Powrót w słońcu, ciepło, ale wietrznie. Przez weekend w Superiorze wreszcie zmieniłem opony na sprawdzone Continentale RaceKing 2.2. Mysłałem, że to Schwlabe wchodzą tak ciężko na obręcz, ale okazało się, że Continentale jeszcze gorzej się zakłada. Złamałem trzy sztuki łyżek do opon plus rozciąłem dętkę. Zmuszony byłem zrobić znowu zamówienie w rowerplusie. Wychodzi na to, że problemy z oponami wynikają z konstrukcji obręczy, a nie samych opon. Nowe opony biją dość mocno, więc czeka mnie jeszcze jeden wieczór przy rowerze. Zamówiłem pistolet do pompowania kół z kompresora, co mam nadzieję ułatwi mi sprawę.

| 20:50 poniedziałek, 27 kwietnia 2020 | linkuj Myślałem, że na mtb nie istnieje problem łyżkowy - w przeciwieństwie do szosy :) Generalnie polecam stalowe, są niezniszczalne. Tylko felgę potrafią malowniczo porysować :)
| 20:27 poniedziałek, 27 kwietnia 2020 | linkuj No widzisz, a ja przykładowo już nigdy nie kupię RK. Dlaczego? Jestem za ciężki i opony dosłownie kruszyły się pode mną, ale mimo to uważam, że to jedne z lepszych opon pod względem trakcji na suchym i piachu oraz oporów toczenia.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edenz