Floryda

Czwartek, 5 listopada 2020 · dodano: 05.11.2020 | Komentarze 4

Korzystając z ładnej pogody wybrałem się na przedpołudniowy wyjazd do Puszczy Zielonki. O mały włos dwa razy zaliczyłbym glebę, więc trzeba uważać w lesie co jest pod liśćmi.
Między wsiami Potasze a Kamińsko trafiłem na wycinkę drzew, próbowałem ją ominąć, ale nie było jak. Panowie się tylko spojrzeli na mnie i tyle. Z resztą miałem słuchawki w uszach, więc i tak bym ich nie usłyszał.

W lesie pustki, a mieszanka kolorów o tej porze w słoneczny dzień wygląda niezwykle malowniczo.  Aż żałuje, że musiałem jechać dzisiaj do roboty, bo z chęcią zapuściłbym się w głąb Puszczy Zielonki.

Na zdjęciach poniżej Jezioro Miejskie w Okońcu. Odkryłem je jakieś dziesięć lat temu i wracam tu czasami kilka razy w roku.

Kategoria Puszcza Zielonka

| 17:59 niedziela, 8 listopada 2020 | linkuj Tam zawsze jest ładnie.
| 22:20 piątek, 6 listopada 2020 | linkuj Temat zdecydowanie do dogadania. Szkoda, że szosą się nie da :)
| 22:37 czwartek, 5 listopada 2020 | linkuj Zabiorę Cię właśnie tam. Tylko musimy się umówić na jazdę.
| 22:35 czwartek, 5 listopada 2020 | linkuj Kurde, fajnie tam :) Foty mega zachęcające.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owduz