Z ziemi ostrowskej

Niedziela, 5 września 2021 · dodano: 05.09.2021 | Komentarze 1

Dostałem pozwolenie od żony na dłuższy wypad, więc wykorzystałem możliwość spędzenia połowy dnia na rowerze. Kierunek obrałem podobny jak trzy lata temu, czyli Ostrów Wielkopolski. Dojazd prawie pustym pociągiem do stacji poprzedzającej Ostrów, a za cel obrałem zaliczanie po drodze sześciu nowych gmin. Celowo ominąłem Żerków, bo mam plany objazdu tych terenów na MTB.

Trasa głównie po bocznych asfaltach i kilkoma odcinkami szutrowymi. Wiatr czasami przeszkadzał, ale większość trasy wiało mi w plecy.

Błędem było zabranie małego plecaka zamiast sakwy podsiodłowej, do której spakowałbym rzeczy na przebranie. Rano było chłodno (12 st. C), więc założyłem nogawki i cienką bluzę rowerową, co w połowie dystansu okazało się zbędne.

Tym sposobem wpadł piąty dystans 100+ w tym roku. Zdjęć sporo udało mi się zrobić. Można podziwiać :)

Opuszczony dworzec w Biniewie

Krzyże w Kromlicach
Krzyże w Kromlicach © kamilzeswaja

Więcej szutrów.

Na koniec dogoniłem dwóch szosowców i pojechałem trochę na kole.