Dębogóra

Niedziela, 12 września 2021 · dodano: 12.09.2021 | Komentarze 2

Wieczorny wypad w postaci pętelki przez Koziegłowy, Mielno, Dębogórę i Wierzenicę. Planowałem wyjazd wcześnie rano, ale poranna mgła mnie zniechęciła, bo nie chciałem powtórki z końcówki sierpnia. W sumie dobrze na tym wyszedłem.

Słońce zachodzi już chwilę po dziewiętnastej, więc żegnaj lato na rok. Trochę szkoda, bo czuję mały niedosyt w wykorzystywaniu długich dni, może za rok będzie lepiej.

Matki Boskie Wszelakie z Debogóry
Matki Boskie Wszelakie z Debogóry © kamilzeswaja

Żalik okło Wierzenicy
Żalik koło Wierzenicy © kamilzeswaja

Niedzielę spędziłem w rodzinnym gronie w Puszczy Noteckiej. Byliśmy na Wrzosowych Wydmach i Parku Grzybowym w Piłce.

| 21:56 niedziela, 12 września 2021 | linkuj Dzięki. Jeszcze golden hour wjechał w kard.
Puszczę Notecką miejscami tną, ale i tak robi wrażenie jazda przez te bory. A to co widać na zdjęciu to pas przeciwpożarowy na największym kompleksie wydm śródlądowych w Europie. Młodnik jest faktycznie posadzony na wycince, maślaków tam nie znalazlem.
| 21:40 niedziela, 12 września 2021 | linkuj Ładnie się ten Twój rowerek prezentuje, muszę przyznać :)

Notecka jak widzę też wycięta :/

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nanic