Pigularz na I zmianę

Poniedziałek, 13 września 2021 · dodano: 13.09.2021 | Komentarze 1

Wreszcie udało mi się pojechać rowerem do pracy, co w tym roku nie jest takie oczywiste. Tramwaje nie jeżdżą przez Centrum, przedszkole przenieśli 1,5 km dalej, bo jakiemuś idiocie przeszkadzało i wywalczył swoje, a potem zmarł. Plus rozkopana droga powrotna z przedszkola, powoduje, że to ja głównie zawożę i odbieram syna. Pogoda sprzyja, więc do przedszkola ostatnio chodzimy także pieszo. A dzisiaj przekonałem żonę, żeby to ona zaprowadziła syna.

Poranek miał być chłodny, a okazał się w miarę przyjemny - piętnaście stopni plus zanikające mgły - mogłem jechać na około do roboty. Powrót wymagał innych ciuchów, więc zapakowałem się w sakwę podsiodłową.  Dyżur skończyłem później niż myślałem, a na dodatek wracając wiało mi w pysk.

Wschód na Szelągu
Wschód na Szelągu © kamilzeswaja

Bikepacking dopracowy
Bikepacking dopracowy © kamilzeswaja

| 21:23 środa, 15 września 2021 | linkuj Idiota widocznie czekał, aż wywalczy swoje, zanim zemrze. Są takie typy na świecie. Przynajmniej jednego mniej.

1,5 kilosa to wolnym spacerkiem około 20 minut, nawet z dzieckiem. Potem sprint do domu - minut 10. Auta nie ma sensu odpalać, dobrze robicie.

Super pierwsza fota :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pokoj