• Sprzęt Kross Level 4.0

Biedrusko

Niedziela, 2 stycznia 2022 · dodano: 02.01.2022 | Komentarze 2

Niedzielne przedpołudnie zapowiadało się bardzo ładne i ciepłe, więc z samego rana wybrałem się do Biedruska, żeby zdarzyć jeszcze wyjść na rodzinny spacer.

Atrakcji po drodze brak, bo większość osób zapewne jeszcze spała. No może jedyną wątpliwą atrakcją, był żul przebierający się na przystanku autobusowym na Naramowickiej. Nie będę pisał co widziałem, ale żałowałem, że nie miałem przyciemnionych okularów. Żeby było śmieszniej chwile wcześniej wyprzedzał mnie policyjny radiowóz. Nie wierzę, że nie widzieli i nie czuli co się wyprawia pod wiatą. W ogóle patroli policyjnych mijałem dzisiaj więcej niż rowerzystów.

Łysy Młyn
Łysy Młyn © kamilzeswaja

Antek z Biedruska
Antek z Biedruska © kamilzeswaja

Warta w Biedrusku
Warta w Biedrusku © kamilzeswaja

| 22:46 niedziela, 2 stycznia 2022 | linkuj Co zobaczyłem, to już się nie odzobaczy.

Z tego co pamiętam to antek ucierpiał podczas zeszłorocznej wichury.
| 21:37 niedziela, 2 stycznia 2022 | linkuj Fuj... dobrze, że nie napisałeś. Choć i tak źle, że w ogóle napisałeś :) Współczuję doznań.

Ładnie zdjęcia wyszły, tylko ten Antek jakiś taki łysy się zrobił. Chyba taki wcześniej nie był?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tobse