• Sprzęt Kross Level 4.0

Puszcza Zielonka

Wtorek, 15 lutego 2022 · dodano: 15.02.2022 | Komentarze 3

Miałem jechać gravelem do Pobiedzisk, ale poranne opady deszczu pokrzyżowały mi plany. Wybrałem alternatywną wyprawę do Puszczy Zielonki góralem.

Drogi w Puszczy Zielonce wyglądają miejscami fatalnie. Wszystko przez wycinki.

Ładną pogodę w weekend nie wykorzystałem na rower - w sumie nie miałem kiedy. W piątek ścianka wspinaczkowa, sobota pracująca, później z synem byłem oglądać mecz w Swarzędzu - potem padłem na pysk, w niedzielę żona miała imieniny i młody był cztery razy na rowerze, także w poniedziałek.

W tym roku postanowiłem wprowadzić małe zmiany w prowadzeniu mojego BS. Co jakiś czas pod wpisami, oddzielone kreską, będę umieszczał moje subiektywne odczucia z użytkowania niektórych rowerowych rzeczy. Na pierwszy ogień pójdą przedmioty z którymi rozstaję się w tym roku, czyli przyczepka Burley Minnow i nawigacja Mio Cyclo z serii 200, będzie też opis moich rowerów zakupionych w zeszłym roku, bo na ten rok są w identycznej konfiguracji.