Żagle 2022

Piątek, 19 sierpnia 2022 · dodano: 20.08.2022 | Komentarze 3

Jak co roku część urlopu spędzam w Szczecinie. Tym razem trafiliśmy na imprezę Żagle 2022.

W drodze do Centrum jechałem razem z osiemdziesięciolatkiem na elektryku. W rozmowie okazało się, że mieszkał kiedyś w Środzie Wielkopolskiej, a rower dostał od syna (zapalny kolarz, objechał Polskę dookoła - 4000 km) i codziennie pokonuje trasę około 25 km.

Wały Chrobrego w Szczecinie

Widok z Wyspy Grodzkiej na Wały Chrobrego

Port przy Wyspie Grodzkiej

Żagle 2022

| 22:29 sobota, 20 sierpnia 2022 | linkuj Piękne te żagle!

O, w końcu dzięki Tobie wirtualnie poznałem kogoś, któremu elektryk się faktycznie przydaje. Przed sześćdziesiątką ten dziwny pojazd (nie rower!) powinien być ustawowo zakazany, z wyjątkami dla osób niepełnosprawnych :)
| 18:01 sobota, 20 sierpnia 2022 | linkuj Ja jutro wybieram się z rana zwiedzać żaglowce. Niedziela ma być ładna.
strus
| 10:28 sobota, 20 sierpnia 2022 | linkuj Ale pogoda dziś kiepska i ja nie dojechałem

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nages