Kto rano wstaje,

Poniedziałek, 10 kwietnia 2023 · dodano: 10.04.2023 | Komentarze 4

ten idzie na rower.

Święta, Święta i po Świętach. Niby w domu mam pół apteki (dosłownie), a i tak musiałem skoczyć dzisiaj do apteki po lek dla żony. Przynajmniej był pretekst by wyjść.

Połamałem siodełko w gravelu. Znowu Fizik... Nie wiem czy tyłek za ciężki od Świąt, czy Fizik robi to z gówolitu.

Po południu młody poszedł pierwszy raz na swój nowy rower. Zamontowałem mu swój stary licznik, więc był zadowolony, że widzi jak szybko jedzie i bił rekordy prędkości na Placu Wolności. Rozpędzał się prawie do 20 km/h.
Ponad 5 kilometrów po Rozkopanem na początek starczy.

| 23:23 poniedziałek, 10 kwietnia 2023 | linkuj Młody zaraz ze starymi nie będzie chciał jeździć :P
| 23:18 poniedziałek, 10 kwietnia 2023 | linkuj Jak coś się psuje w gravelu, to znaczy, że tak ma być. To moja wersja :)

Faktycznie, młody rośnie jak na drożdżach :)
| 20:38 poniedziałek, 10 kwietnia 2023 | linkuj Czarek już taki chłopak się robi. Ech czas szybko jednak płynie.
| 16:16 poniedziałek, 10 kwietnia 2023 | linkuj Oj tak, do południa dziś była wzorcowa wiosna, idealna na rower.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nanic