Nadwarciańsko

Wtorek, 11 kwietnia 2023 · dodano: 11.04.2023 | Komentarze 1

Żona w szpitalu, dziecko w przedszkolu, połamane siodełko w gravelu, wolny poranek. Oznaczało to jedno - jadę odrywać ścieżki, które powinienem znać już dawno, czyli nad Wartą.

Pojechałem sprawdzić czy do Biedruska można dojechać wzdłuż Warty po obu stronach rzeki, żebyście Wy nie musieli.

Paręset metrów za żurawiem moja jazda po wschodniej części Warty się zakończyła. Struga Kicińska przez Mariną była jeszcze do pokonania, ale tutaj się poddałem.

Zachodnia część trasy jest łatwiejsza, bo jedzie się po Nadwarciańskim Szlaku Rowerowym, który pokonałem na tym odcinku już nieraz.

W Owińska końca dobiega budowa kładki pieszo-rowerowej przez Wartę.

| 23:39 wtorek, 11 kwietnia 2023 | linkuj Też część, czyli większość, tych ścieżek jest dla mnie obca. A kładka jakaś taka... lekko bezsensowna. Dodam, że Rowerowy Poznań chciał po zachodniej części - no, co zagadka? - bingo! asfalt, na całej długości. Na szczęście szybka akcja i dostali kolejnych kilka ciosów po tym ich roweroholenderskodamkowym nosku. Zapewne bardzo im przykro, że rolkarze tam nie dojadą :)

Zdrówka dla żony!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cyope