• Sprzęt Kross Level 4.0

Stare Koryto Warty

Sobota, 22 kwietnia 2023 · dodano: 22.04.2023 | Komentarze 2

Żona wróciła ze szpitala. Nie ma lekko, do południa byliśmy na turnieju sześciolatków w piłce nożnej, ale później udało mi się wygospodarować chwilę na wypad z synem na plac zabaw w Starym Korycie Warty. Najładniejszy dzień w tym roku, więc ludzi wszędzie pełno, a co za tym idzie jechało się ciężko. Ciężko, bo przypomnę, że z dzieckiem do lat 10 można jechać tylko po chodniku, a w taką sobotę nie było to łatwe zwłaszcza w Centrum i nad Wartą.

| 22:22 niedziela, 23 kwietnia 2023 | linkuj Dzięki Kamil za dobrą radę, za parę lat skorzystam.
| 00:42 niedziela, 23 kwietnia 2023 | linkuj Żonie zdrówka!

Fajnie, że stosujesz się do przepisów, bo na przykład taki Rowerowy Poznań wkleja na swoim profilu zachęcanie do ich łamania, zachwalając tatusia ze szkrabem na DDR, mimo że po lewej jest chodnik. Ale czego się spodziewać po ludziach, dla których priorytetem jest asfalt w lesie, żeby rolkarze mogli tam śmigać?

Tak, zaszli mi za skórę, sorry :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lisze