New wheels ride

Niedziela, 23 kwietnia 2023 · dodano: 23.04.2023 | Komentarze 2

Przez całą zimę kompletowałem nowe części do roweru z myślą o starcie w ultramaratonie. Wczoraj wieczorem zamontowałem wszystko co kupiłem. Kupiłem nowe koła, szersze opony i przeszedłem na system bezdętkowy. Przy okazji wymieniłem tarcze hamulcowe na takie z radiatorami, bo efektywnie wyglądają i siodełko, które mi ostatnio pękło zastąpiłem tym samym tyko modelem wyższym z lepszymi prętami.

Zmiany w rowerze:
- koła Dandy Horse Grawiton 25 GT
- wentyle MUC-OFF V2 Tubeless
- opony Schwalbe G-One Allround 28x1,70
- płyn uszczelniający Stans No tubes
- tarcze hamulcowe Shimano RT-MT800 160mm
- siodełko FIZIK Terra Argo X3

Trasa to poranny wypad na moją standardową rundkę przez Dębogórę. Ruch na drogach niewielki, ale kilkoro rowerzystów mijałem.

Konwersja na system bezdętkowy poszła mi zaskakująco dobrze. Przez noc ciśnienie w oponach utrzymywało się.

Mając już rower rozebrany założyłem nowy łańcuch i wyczyściłem kasetę.