Neuwarp, Rieth und Hintersee

Sobota, 11 listopada 2023 · dodano: 11.11.2023 | Komentarze 2

Po tym jak łoś, który chciał mnie zabić na szlaku w Przedborze, okazał się być koniem, nawet Niemce nie mogły mnie zatrzymać za jazdę bez papierów. A i na koniec laczka załapałem.

Mnogość dobrej jakości szlaków w okolicach Szczecina sprawia, że za każdym razem jak tu jestem odkrywam nowe miejsca. Tempo budowy tras rowerowych też jest do pozazdroszczenia, na przykład dokończono trasę od Schroniska w Dobrej do Buku. Z resztą za zachodnią granicą też jest godnie i jest gdzie jeździć.

Zdjęć jest sporo, może kogoś zainspirują.

Koń na szlaku w Przedborze

Koń z daleka wyglądał jak łoś spod Gryfina.

Nowe Warpno

Altwarp

Droga do turystycznego przejścia granicznego w Rieth kusiła mnie za każdym razem, gdy byłem w okolicach Nowego Warpna. Dzisiaj wracając w kierunku Szczecina skręciłem na ten szlak. Było warto!

Szlak do Reith

Kościół w Rieth

Reith

JPbike
| 12:08 niedziela, 12 listopada 2023 | linkuj Faktycznie fajne okolice do kręcenia, niektóre miejscówki z fotek znajome z rundy wokół Zalewu Szczecińskiego :)
| 01:03 niedziela, 12 listopada 2023 | linkuj Zdjęcia rewelacja! Klimat mój ulubiony, choć konia bym bardziej pomylił z postacią z "Krzyku" :)

No nie ma co, w tych Niemczech (czyt. po pisowskiemu: u Tuska) o dziwo też sielsko mają. Pewnie coś knują :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zdraz