Podszczeciński klasyk

Niedziela, 12 listopada 2023 · dodano: 12.11.2023 | Komentarze 1

Koniec urlopu. Rano zapowiadali w mgły w Zachodniopomorskiem, ale okolice Szczecina na szczęście ominęło to zjawisko. Równo ze wschodem słońca pojechałem na ścieżka rowerową Warnik - Karwowo, przy okazji sprawdzić jak idą prace przy budowie ścieżki po śladzie kolejki wąskotorowej CPO (Casekow-Penkun-Oder). Niemiecki odcinek zaliczyłem już kilkukrotnie.

Ścieżka rowerowa Warnik - Karwowo
A mówili, nie rób zdjęć pod słońce. Ścieżka rowerowa Warnik - Karwowo.

Budowa ścieżki po śladzie kolejki wąskotorowej CPO
Budowa ścieżki po śladzie kolejki wąskotorowej CPO - odcinek w kierunku granicy.

Nasyp na jeziorze w Karwowie, gdzie trwa budowa ścieżki po śladzie kolejki wąskotorowej CPO

Łabędź na jeziorze w Karwowie

Budowa ścieżki po śladzie kolejki wąskotorowej CPO

Widok na Szczecin z Karwowa

Dzika róża
Trasę, którą nazywam "podszczeciński klasyk" w okresie jesiennym można by nazwać drogą dzikiej róży. Po drodze mija się setki krzaków tej rośliny, trochę takie wspomnienie dzieciństwa, bo za każdym razem jak byłem u babci, to ona parzyła mi herbatę z dzikiej róży.