Jezioro Góra

Środa, 23 marca 2011 · dodano: 23.03.2011 | Komentarze 2

Swarzędz - Gortatowo - Góra - Promno - Biskupice - Sarbinowo - Łowęcin - Swarzędz

Dzisiaj po południu udało mi się ponownie wyskoczyć na rower razem z bratem do Promna. Było pogodnie, ale strasznie wiało, chyba silniej niż rano. Niektóre polne i leśne drogi jeszcze są nie przejezdne. Tempo umiarkowane.

Jezioro Góra © kamilzeswaja

Promienko - skrzyżowanie drogi z PP © kamilzeswaja

Wczoraj dostałem katalogrowerowy z MR. Muszę powiedzieć, że nie postarali się za bardzo. Brak cen niektórych towarów np. Felta, DT Swiss, BBB czy FSA, a w częściach i akcesoriach podają tylko niektóre produkty.

Katalog MR © kamilzeswaja

| 22:50 środa, 23 marca 2011 | linkuj Pierwszy raz pojechałem tam od strony Góry, zawsze jeziorko widziałem od strony Promna. Jak się zazieleni to wybiorę się w to miejsce z pożądanym sprzętem fotograficznym i porobię lepsze fotki. To i tak chyba najpiękniejszy zbiorniki wodny w okolicy.
| 22:44 środa, 23 marca 2011 | linkuj Byłem tam parę razy tzn. nad tym jeziorem. Zdjęcie nie oddaje piękna tego miejsca, a poza tym to spory spad tam jest.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yciep