Staw Browarny

Poniedziałek, 28 marca 2011 · dodano: 28.03.2011 | Komentarze 2

Dom - Młyński Staw - Staw Browarny - Nowa Wieś - Jezioro Swarzędzkie - Dom

Przed południem wybrałem się nad stawy w Antoninku sprawdzić czy przejezdne są ścieżki w lesie. W lesie miejscami jest jeszcze sporo błota, ale da się ominąć bokiem. Po drodze spotkałem paru rowerzystów 50+.
Pogoda: Było prawie bezchmurnie, dość ciepło, ale trochę wiało.
Tempo umiarkowane.

Staw Antoninek - w tle pracująca barka © kamilzeswaja

I oto cel: Staw Browarny. Na niektórych mapach można znaleźć także inną nazwę tego zbiornika - Staw Borowik.
Staw Browarny © kamilzeswaja

Jezioro Swarzędzkie © kamilzeswaja

| 18:23 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Jadąc od strony Swarzędza w kierunku Malty szlakiem mijasz kolejno Staw Antoninek, Młyński, Browarny i po przejechaniu ulicy Browarnej Olszak. Żeby zobaczyć cały Staw Browarny po dojechaniu do szosy musisz przejechać przez tamę i zawrócić w kierunku Swarzędza. Wpisz sobie w google Szlak Trzech Stawów, tam jest pokazane na mapie jak dzisiaj jechałem.

A jezioro to ma przejrzystość wody bliską zeru, choć przed jeziorem w Cybinie raki żyją!
Sąsiad niedawno opowiadał, że 25 lat temu kąpał się w jeziorze od strony Zielińca.
| 17:40 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Dosyć niedawno przejeżdżałem koło antonińskich stawów i drogi były całkiem suche, ale tego stawu browarnego to nie widziałem chyba. Jezioro Swarzędzkie bardzo ładnie ująłeś. A jak wygląda woda w Swarzędzkim, bo z tego co pamiętam to troszkę brudna ostatnimi laty była?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylwul