Jezioro Kowalskie

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 2

Swarzędz - Wierzenica - Wierzonka - Mielno - Dębogóra - Karłowice - Kowalskie - Jerzykowo - Bugaj - Gruszczyn - Zieliniec - Swarzędz

Dzisiaj wybrałem się z bratem w okolice grigora86. Cel: Jezioro Kowalskie.
Trasę tą znałem dobrze, choć ostatnio byłem tam trzy lata temu z dziewczyną,a wcześniej kilka razy sam. Byłem ciekawy czy coś się zmieniło w tym rejonie przez ten czas - i niespodzianka: nic.
Pogoda dopisała, czasami tylko przeszkadzał wiatr.

W Kobylnicy spadł mi łańcuch, szybko poradziłem sobie z założeniem i wtedy minął nas gościu na górskiej Orbei. Ruszyliśmy za nim i tak utrzymywaliśmy jego tempo do Mielna, gdzie skręciliśmy w czarny szlak pieszy z zamiarem dotarcia do Dębogóry.

Na skraju Puszczy Zielonka © kamilzeswaja

W Karłowicach skręciliśmy na Kowalskie i jechaliśmy tą drogą aż do Jerzykowa.
Tama na Jeziorze Kowalskim © kamilzeswaja

Kościół w Jerzykowie © kamilzeswaja

W drodze powrotnej sprawdziliśmy w jakim stanie jest wiatrak w Bugaju.
Zabytkowy wiatrak przy drodze krajowej nr 5 © kamilzeswaja

Wracając do domu postanowiliśmy zrobić rundę wokół Jeziora Swarzędzkiego.
Jezioro Swarzędzkie © kamilzeswaja

Jezioro Swarzędzkie - widok na miasto © kamilzeswaja

Wyjazd można powiedzieć, że udany. Brat trzeci raz w życiu jechał w SPD'kach i całkiem nieźle sobie radzi.
Tempo: umiarkowane.

A poza tym dzisiaj wygrałem konkurs w audycji Skołowani na Tok FM :)