Rusałka - po zgubę

Niedziela, 4 września 2011 · dodano: 04.09.2011 | Komentarze 3

Swarzędz – os. Warszawskie – Śródka – Sołacz - Rusałka – Lasek Golęciński – Golęcin – Centrum – Śródka – Antoninek - Swarzędz

Wypad na Rusałkę w niezłym tempie po wczorajszą zgubę. Ze Swarzędza nad Jezioro Rusałka średnia prędkość ok. 26 km/h. Powrót przez Centrum Poznania już spokojniejszym tempem.

Intensywnie rowerowy dzień - dwa wypady poza miasto.

Lasek Golęciński © kamilzeswaja

Staw w Lasku Golęcińskim © kamilzeswaja

Czołg przy CSWL © kamilzeswaja

babanarowerze
| 06:17 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj Dziękuję, że pojechałeś :) Inka i ja jesteśmy w pełni uszczęśliwione.
| 21:23 niedziela, 4 września 2011 | linkuj Zguba się znalazła - tzn. dzień wcześniej w barze nad Rusałką zostawiliśmy turystyczną miskę dla psa, całe szczęście jak sprzątali rano to zauważyli i odłożyli, tak że na marne nie jechałem.
Dzięki dzisiejszemu wiatrowi dwa razy przekroczyłem dopuszczalną prędkość, ale za to z powrotem miałem pod wiatr i jeszcze parę podjazdów.

Pozdrawiam :)
cyclooxy
| 21:00 niedziela, 4 września 2011 | linkuj ...a no dzisiaj wiało ładnie ze wschodu więc wiaterek w plecki był w stronę Strzeszyna. Zguba się znalazła ?

Do tego czołgu mam z 500 metrów od miejsca zamieszkania ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa niobe