• Kalorie 2037kcal

Park Krajobrazowy Promno

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 11.09.2011 | Komentarze 6

Swarzędz – Gruszczyn – Uzarzewo – Biskupice – Rez. J. Dębiniec – J. Brzostek – Rez. J. Drążynek – Nowa Górka – Kociałkowa Górka – Stara Górka – Góra – Jankowo-Młyn – Uzarzewo-Święcinek – Uzarzewo – Gortatowo – Jasin – Swarzędz

Chyba ostatni krzyk lata tego roku, a ładna pogoda zachęca do jeżdżenia. Nie miałem pomysłu na dzisiejszy wypad, dlatego pojechałem trasą pętli GIGA BikeMaratonu w Poznaniu. Pobiłem swój rekord prędkości na zjeździe w Uzarzewie: 59,68, było by ponad sześć dych ale nie rozpędziłem się przed zjazdem. W Parku Krajobrazowym Promno zrobiłem rundę wokół Jeziora Dębinie – nawet dzisiaj ludzie się kąpali. Następnie pojechałem nad zarastające Jezioro Drążynek, a dalej do Kociołkowej Górki i powrót przez Górę i Gortatowo do Swarzędza.

Park Krajobrazowy Promno © kamilzeswaja

Pozostałości po maratonie - tabliczki © kamilzeswaja

Jezioro Brzostek © kamilzeswaja

Leśniczówka Promno © kamilzeswaja

Rezerwat Jezioro Drążynek © kamilzeswaja

Część mojej trasy pokrywała się ze szlakami konnymi, paru jeźdźców spotkałem i wcale nie jeździli wolno.
Jeździec w Rezerwacie Jezioro Drążynek © kamilzeswaja

Nowa Górka © kamilzeswaja

Kociołkowa Górka - pozostałości po maratonie © kamilzeswaja

Wróciłem polami przez Gortatowo i Jasin. Na koniec pojechałem przez Rynek na swarzędzkie Planty zobaczyć nową kafejkę w kształcie puszki mrożonej kawy.
Swarzędz - Planty © kamilzeswaja

| 18:27 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Bardzo fajna traska. Ja także czasem do PK Promno wpadam. W tej leśniczówce byłem kiedyś na podwórku i tam dzik biegał!!!
cyclooxy
| 18:34 niedziela, 11 września 2011 | linkuj dzięki, za krótkie info pewnie wybiorę się tam w przyszłym tygodniu....
| 18:29 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Od Uzarzewa do rezerwatu J. Drążynek jedziesz Piastowskim Szlakiem Rowerowym mijając wszystkie biało-zielone szlabany, przejeżdżasz asfalt i jedziesz na Kociołkową Górkę. W drodze powrotnej wystarczy kierować się oznaczeniami na asfalcie i przez Uzarzewo-Święcinek docierasz z powrotem do Uzarzewa.
cyclooxy
| 18:04 niedziela, 11 września 2011 | linkuj O ile znam odcinek do Gortatowa czy Uzarzewa, ciekawy jestem jak dokładnie maraton leciał dalej, fakt jest mapka. Nie mniej mapka jedno, a w trakcie jazdy drugie, więc zawsze łatwo o pomyłkę. Dlatego fajnie jakby takie oznaczenie maratonu zostało jeszcze do przyszłego weekendu :)

Jak widać na maratonie pośpiech i adrenalina robi swoje niestety.
| 17:52 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Tabliczki, tabliczkami, ale byłem dzisiaj po południu na spacerze z dziewczyną wzdłuż Pradoliny Rzeki Cybiny i tam za zjazdem w Gortatowie naliczyłem kilkanaście opakowań po żelach energetycznych. One w przeciwieństwie do tabliczek nie rozpuszczą się po opadach deszczu. Poza tym w piątek znalazłem dętkę na trasie maratonu.
cyclooxy
| 17:38 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Ciekawe jak długo te tabliczki jeszcze będą wisieć.

Spoko foty...

Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieczo