Pradolina Rzeki Cybiny

Piątek, 16 września 2011 · dodano: 16.09.2011 | Komentarze 2

Swarzędz – Gruszczyn – Swarzędz – Gortatowo - Swarzędz

Jesień idzie, idzie jesień. Może jeszcze trochę zaczeka. Krótki wypad nad Cybinę od strony Gruszczyna.
Dawno tam nie byłem i pojechałem zobaczyć jak się zmienił krajobraz, chciałem dojechać wzdłuż rzeki aż do Uzarzewo, niestety droga kończy się pod lasem.

Pradolina Rzeki Cybiny © kamilzeswaja

Zjazd w Uzarzewie od drugiej strony rzeki © kamilzeswaja

Pradolina Rzeki Cybiny od strony Gortatowa © kamilzeswaja

Wystawa o Puszczy Zielonka na Rynku w Swarzędzu © kamilzeswaja

| 17:02 niedziela, 18 września 2011 | linkuj Nie chciałem przedzierać się przez chaszcze. Miałem zamiar jechać obejrzeć tą wystawę w Pobiedziskach, ale wystawa przyjechała do mnie :)
| 22:29 sobota, 17 września 2011 | linkuj Droga się nie kończy, trzeba tylko kawałek przez las, a potem przedostać się przez pole i wyjeżdżasz za cmentarzem w Uzarzewie. A tę wystawę widziałem niedawno w Pobiedziskach :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ojnim