Grodziszczko

Niedziela, 4 marca 2012 · dodano: 04.03.2012 | Komentarze 3

Swarzędz – Gowarzewo – Trzek – Czerlejno – Klony – Gułtowy – Nowojewo - Giecz – Chłapowo – Borzejewo – Pławce – Węgierskie – Klony – Kostrzyn – Gwiazdowo – Puszczykowo-Zaborze – Sarbinowo – Łowęcin – Jasin – Swarzędz

Miał być wypad w trójkę, a wyszło tak, że pojechałem sam i obrałem nieco dłuższą trasę. Dzisiejszym celem było Grodziszczko w Gieczu, niestety wszystko było nieczynne, ale za to będzie okazja wybrać się tam jeszcze raz. Na trasie kilka sporo zaniedbanych dworków.
Po drodze trzy razy gonił mnie pies, co na odcinku ponad 60 km, daje to jednego psa na 20 km - na szczęście jestem szybszy od nich :)
Dzisiaj pierwszy raz w tym roku wybrałem się z pulsometrem.
Wyjazd udany, choć nie było tak słonecznie jak wczoraj i trochę wiało.

Kościół w Czerlejnie © kamilzeswaja

Pałac w Czerlejnie © kamilzeswaja

Kościół w Gułtowach © kamilzeswaja

Od miejscowości Gułtowy towarzyszyły mi wiatraki:
Wiatraki pod Neklą © kamilzeswaja

Wiatraki pod Gieczem © kamilzeswaja

Kościół św. Mikołaja i Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Gieczu © kamilzeswaja

Grodziszczko - dzisiejszy cel © kamilzeswaja

Osada edukacyjna w Gieczu © kamilzeswaja

Osada edukacyjna © kamilzeswaja

Muzeum Pierwszych Piastów (grodzisko w Gieczu) © kamilzeswaja

Fundamenty palatium i rotundy © kamilzeswaja

Kościół św. Jana Chrzciciela i Matki Bożej Pocieszenia © kamilzeswaja

Autostradę mijałem dzisiaj cztery razy
Autostrada A2 © kamilzeswaja

Dwór w Chłapowie © kamilzeswaja

"Droga do św Piotra", a 500 m dalej jest napis "Droga na EURO 2012" :) © kamilzeswaja

Dwór w Pławcach © kamilzeswaja

Dwór w Puszczykowie-Zaborze © kamilzeswaja

| 21:18 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Joanna:
Ja psy lubię, tylko dlaczego one mojego roweru nie?
Grzegorz:
Rezerwat Archeologiczny w Gieczu w całości jest czynny od 1 kwietnia, więc masz jeszcze co najmniej miesiąc do wyjazdu. Często jeżdżę do Wrześni samochodem i widzę te wiatraki, ale z bliska jeszcze nie miałem okazji ich poznać.
| 20:53 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj No bracie - super wycieczka. Wszystkie te tereny dokładnie objeździłem w zeszłym roku i dobrze mi są znane, ale w Grodziszczku to nie byłem. W tym roku to obowiązkowy punkt wycieczki.
Wszystkie te wiatraki w Nekli, jak i w Gieczu obszedłem dookoła :-) Te w Nekli mają 150m. wysokości i robią niesamowite wrażenie!!!!
JoannaZygmunta
| 17:50 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj To dzisiaj jechaliśmy kawałek tą sama drogą i pewnie goniły Ciebie te same kundle. Te moje bardzo uparte były własnie koło dworku w Puszczykowie-Zaborzu.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iestb