Słonecznie, ale wietrznie

Niedziela, 11 marca 2012 · dodano: 11.03.2012 | Komentarze 4

Swarzędz – Antoninek – os.Warszawskie - Malta – Kobylepole - Nowa Wieś - Swarzędz

W taka pogodę nie wyjść na choć na chwilę na rower byłoby grzechem. Ze względu na błoto w terenie, trasę obrałem głównie asfaltowymi drogami. Jak wracałem to spotkałem kumpla, który był rowerem w Kostrzynie – podsunąłem mu kilka pomysłów na ciekawsze wypady w okolicy.

Idzie wiosna, wiosna idzie :)

Polska myśl techniczna, produkowana w Poznaniu. Łza się w oku zakręciła...
Tarpan 233 na wystawie w VW Poznań © kamilzeswaja

Jezioro Maltańskie © kamilzeswaja

Bunkier w Kobylimpolu © kamilzeswaja

Wiadukt kolejowy na Nowej Wsi © kamilzeswaja

Jezioro Swarzedzkie jeszcze skute lodem © kamilzeswaja

Monter | 19:05 czwartek, 27 lutego 2014 | linkuj Tarpan na zdjęciu to model 237, a nie tak jak napisałeś 233 :) Pozdrawiam
| 19:48 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Zdjęcie Tarpana musiałem zrobić - mój ojciec zawodowo zajmował się tymi samochodami - prototypami na ul. Kazimierza Wielkiego.
Tak myślę, że jak jest nas aż tylu na BS z okolicy i jeździmy podobnymi trasami to trzeba by zorganizować jakiś wspólny wypad
| 19:24 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Jechałeś tą samą trasą przez moment co ja! Nawet Tarpana sfociłeś taj jak ja dziś :-0 co za zbieg okoliczności :-)
cyclooxy
| 15:25 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Raczej nie :)) Dziś ubrany byłem góra na czerwono dół na czarno :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aoree