Jakby wiosny wcale nie było

Niedziela, 1 kwietnia 2012 · dodano: 01.04.2012 | Komentarze 3

Swarzędz – Kobylnica – Wierzonka – Mielno - Dziewicza Góra – Kicin – Janikowo – Kobylnica - Swarzędz

Pogodowy prima-aprilis. Zdążyliśmy przyzwyczaić się do wiosennego słońca, dlatego obecna sytuacja pogodowa zniechęca do kręcenia. Na termometrze 5 stopni, temperatura odczuwalna o wiele niższa, głównie za sprawą wiatru. Całe szczęście nie pada. Ale dzięki ostatnim opadom można było wjechać do lasu - wcześniej to było zmaganie z wszechobecnym piachem.
Jak dobrze wiadomo od rana jest najwyższy poziom testosteronu, dlatego przed południem udałem się na... Dziewiczą Górę.
Dzisiaj w Bednarach odbywa się Time Attack - po drodze mijałem kilka fajnie przerobionych fur.
Głaz upamiętniający pożar w Puszczy Zielonka w 1992 r. i drzewo pomnik © kamilzeswaja

Wieża na Dziewiczej Górze © kamilzeswaja

Parkin rowerowy na Dziweiczej Górze © kamilzeswaja

Dzisiaj miałem okazję przetestować nowe ochraniacze na buty z membrany Stratos