DPD

Sobota, 7 kwietnia 2018 · dodano: 07.04.2018 | Komentarze 2

Pierwszy w tym roku dojazd do pracy rowerem. Natłok obowiązków i spraw do załatwienia nie pozwalał mi wcześniej na wykorzystanie jednośladu w drodze do roboty. Lepiej późno, niż wcale.  Rano było zimno, niecałe 4°C, ale za to jak wracałem to było bardzo przyjemnie (no może poza południowym wiatrem).
Szajbajk ostatnio trochę popłynął z tekstem, że do pracy nikt nie dojeżdża na rowerze do XC - ja pojechałem i to na około: do pracy przez Maltę i Staw Browarny, nadrabiając równe 3 kilometry i wracając przez Wierzenicę, Kicin i Dziewiczą Górę. Łącznie wyszło mi 12 kilometrów więcej niż jechałbym najkrótszą drogą.

Poznań od paru dni liczy rowerzystów w Centrum.

| 21:44 sobota, 7 kwietnia 2018 | linkuj Jak pogoda sprzyja, to trzeba rowerem jeździć - nawet do pracy :-)
| 20:08 sobota, 7 kwietnia 2018 | linkuj Właśnie! Dzięki za przypomnienie, że w końcu mam się dać policzyć :) Za dokrętkę brawa, bo sam to kiedyś przerabiałem namiętnie.

Do pracy ludzie już zaczęli dojeżdżać dosłownie wszystkim, co zimą zaczęło rdzewieć na balkonach i w piwnicach - niech Szajbajk się nie wymądrza :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieral