DPD - jak szyć...

Środa, 29 kwietnia 2020 · dodano: 29.04.2020 | Komentarze 3

Pogoda niepewna, niby miało padać, ale nie padało. rano 10 st. C i wyjechałem za późno, ale jakoś "prawie" zdążyłem.
Co do pogody to na majówkę zapowiadają deszcz. A niech leje!

Przez weekend udało mi się sklecić filmik z czeskich singletraków sprzed dwóch lat. Pojeździłbym jeszcze raz, ale na innych oponach.

W internetach pojawiło się wiele szablonów jak szyć maseczki, niektóre nawet fajne.

Codziennie człowiek staje przed wyborem co założyć :)

| 19:25 czwartek, 30 kwietnia 2020 | linkuj Ja mam 3 maseczki wielokrotnego użytku, 1 buffa i chyba mi to starczy - na jakiś czas.
| 17:14 środa, 29 kwietnia 2020 | linkuj Link już działa. Co do masek/chust/kominów to znalazłem jeszcze dwa nieużywane. Nazbierało się przez kilkanaście lat.
| 16:47 środa, 29 kwietnia 2020 | linkuj Link do filmiku nie działa, ale spoko, odnalazłem w linku do wpisu :) Na razie tylko na chwilę odpaliłem, ale już mi się podoba - później w całości obejrzę.

Z tymi maseczkami gorzej niż kobieta :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ispie