Bikegrobbing

Niedziela, 29 października 2023 · dodano: 29.10.2023 | Komentarze 1

Coroczny wyjazd pociągiem na groby pod Wrześnią i powrót pociągiem. Zwykle wybierałem drogę przez Czerniejewo i Pobiedziska, tym razem pojechałem po drugiej stronie autostrady. Za punkt konieczny do zobaczenia obrałem zabytkowy, drewniany kościół w Kaczanowie, który pochodzi z XVIII wieku. Przy kościele stoi rzeźbiony słup z 1855 roku.

Jeśli chodzi o warunki na trasie, to miałem wszystko: słońce, chmury, deszcz, suche asfalty, mokre asfalty, kałuże, wiatr w pysk, boczy wiatr i wiatr w plecy. Nie było zimno, więc nie jechało się źle.

Koleje Wielkopolskie

Kościół w Kaczanowie

Kaczanowo - przykościelny słup z 1855 roku.

Chwalibogowo
Przez przypadek dowiedziałem się, że w sąsiednich powiatach są dwie wsie o tych samych nazwach. Jedno Chwalibogowo jest pod Wrześnią, a drugie pod Słupcą. W linii prostej między tymi miejscowościami jest mniej niż dwadzieścia kilometrów. W tym drugim Chwalibogowie byłem dokładnie trzy lata temu z synem w przyczepce.

Maszyna do czyszczenia i załadunku buraków Maus