Cmentarz na poligonie

Środa, 1 listopada 2023 · dodano: 01.11.2023 | Komentarze 3

Panowie w zielonym pytali mi się o przepustkę przy kościele w Chojnicy. W rękawie miałem asa, znaczy w kieszeni znicz. Oficjalny komunikat z CWL był taki,że można jechać samochodem, rowerem lub pieszo. Na przyszłość niech się dogadają. Zdjęć z poligonu nie ma, bo nie wolno. Można znaleźć je w moich wpisach z poprzednich lat. Kiedyś nawet psa na czołgowisku spuścili na mnie.
Z plusów jest nowy asfalt, wreszcie nie trzeba będzie centrować kół po tej rundzie.

Ostatni raz przez poligon jechałem chwilę przed zamknięciem go, jeszcze ma szosie.

Cmentarz

Cmentarz - grób nieznanego

Gelenda 4x4 kwadrat

| 00:07 piątek, 3 listopada 2023 | linkuj Dzięki. Pewnie tłumy będą. Odpuszczę zapewne.
| 21:49 czwartek, 2 listopada 2023 | linkuj Możesz jeszcze piątego, będzie msza o 16:00.
| 23:18 środa, 1 listopada 2023 | linkuj To otwarcie jak rozumiem jednodniowe? Bo nowy asfalt kusi na tym księżycu :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wstaw