avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kamil z Poznania. Mam przejechane 56978.51 kilometrów w tym 7198.55 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.50 km/h.

• Sprzęt Kross Level 4.0

Dolina Baryczy: Ruda Sułowska

Wtorek, 13 sierpnia 2024 · dodano: 14.08.2024 | Komentarze 3

Wypad w Dolinę Baryczy kończymy w Rudzie Sułowskiej. Byłem już tam pokonując trasę Wrocław – Poznań, ale dopiero teraz poznałem atrakcje tej miejscowości. Chcąc poznać kwintesencję Stawów Milickich warto wybrać się właśnie do Rudy Sułowskiej. Po pierwsze powstało tam robiące wrażenie centrum turystyczne, po drugie przebiega tam międzynarodowa trasa rowerowa EuroVelo 9 i inne szlaki, a po trzecie to gratka dla miłośników ornitologii, bo kilkanaście stawów okalających Rudę Sułowską stało się domem dla wielu gatunków ptaków.

Staw w Rudzie Sułowskiej

Grobla między stawami w Rudzie Sułowskiej

Szlak edukacyjny w Rudzie Sułowskiej

Ruda Sułowska

Oprócz objechania pięciokilometrowej pętli edukacyjnej zwiedziliśmy także zwierzyniec i skansen rybołówstwa.
Skansen rybołówstwa w Rudzie Sułowskiej

Stawy Milickie

Zwierzyniec w Rudzie Sułowskiej

Petentów z pytaniami o Dolinę Baryczy przyjmuję we wtorki 8:00-10:00

| 01:44 niedziela, 18 sierpnia 2024 | linkuj Hehe, no dobra, zwracam honor ;)

Nawet jak jadłem mięso (tak, ryby to też mięso :p), to nienawidziłem smaku ryb. Żywe są spoko :)
| 08:24 czwartek, 15 sierpnia 2024 | linkuj Proszę kolegi, jak najedziesz kursorem na zdjęcia to pojawia Ci się opis. A w telefonie jak klikniesz w zdjęcie to zostaniesz przeniesiony do photo.bikestats, gdzie są opisane zdjęcia, że to młode łyski.

Oczywiście, że fajna wycieczka. Ja lubię ryby. Zwłaszcza na talerzu :D
| 00:49 czwartek, 15 sierpnia 2024 | linkuj Hehe, to ja mam pytanie o te uciekające ptaki - jakie to? :) No dobra, podpowiem, łyski :)

Fajna wycieczka, choć do samych stawów mam sporo zastrzeżeń.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mmyta