Zamiast W-Fu

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 21.04.2011 | Komentarze 1

Swarzędz - Antoninek - Malta - Swarzędz

Zajęcia z wychowania fizycznego ostatni raz miałem na pierwszym roku studiów, więc dawno. Trzeba to czymś zastąpić. Dzisiaj była piękna, prawdziwie wiosenna wiosenna i nie mogłem sobie odpuścić wyjścia na rower.
Dzisiejszy cel: Jezioro Maltańskie. Miał być spokojny wyjazd, ale zrobił się z tego mały trening. Wszystko przez rowerzystę za którym jechałem od skrzyżowania ulic Jana Pawła II i Baraniaka. Miał trochę za małe tempo więc po kilkudziesięciu metrach wyprzedziłem go, a on ruszył za mną. Przed Hotelem Park próbowałem go sprowokować aby mnie wyprzedził i trochę poprowadził, niestety się nie skusił na tą propozycję. Jak przyspieszyłem to i tak siedział mi na kole, aż do źródełka - on pojechał w lewo w stronę Nowego Zoo, a ja prosto w las. Kiwnąłem mu ręką w podziękowaniu za wspólnie przebyty dystans, a on podniósł rękę w geście podzięki.
Dzisiaj nad Maltą trzeba było uważać na rolkarzy, coś sporo ich było. Powrót lasem wzdłuż płotu Nowego Zoo i wśród stawów w Antoninku, a na zakończenie przejazd deptakiem nad Jeziorem Swarzędzkim.