Nowy Rok z podsumowaniem starego

Niedziela, 1 stycznia 2023 · dodano: 01.01.2023 | Komentarze 2

Jak zwykle 1 stycznia wyszedłem na rower, ale w tym roku w nieco innej formie, bo nie pojechałem na spotkanie noworoczne nad Rusałkę. Biorąc pod uwagę szeroką reklamę wydarzenia i ładną pogodę dzisiaj, zapewne były tam tłumy. Odpuściłem i wyszedłem pokręcić z samego rana. Największym wyzwaniem, prócz porannego wstawania, była walka z porywistym wiatrem. Trasę wymyślałem na bieżąco: Poznań  - Kobylnica  - Wierzonka - Tuczno - Wronczyn - Gorzkie Pole - Biskupice - Sarbinowo - Swarzędz - Poznań.

Do domu wróciłem przed 11:00. Synowi obiecam wczoraj, że pójdziemy pograć w piłkę, co też uczyniliśmy w godzinach popołudniowych.

Rowerowe podsumowanie 2022 roku

Jak co roku 1 stycznia wrzucam podsumowanie minionego roku. Działo się sporo, bo często wyjeżdżałem z rowerem. I tak udało mi się pojeździć na Mazurach, w Krakowie i na ziemi lubelskiej. Z kwestii zakupowych przede wszystkim odświeżyłem swoją garderobę rowerową. Zainwestowałem kilkanaście stówek w rzeczy na które polowałem już dłuższy czas. Przede wszystkim zimowe: spodnie, buty i kurtkę. Z ważniejszych rzeczy muszę wymienić sprzedaż przyczepki Burley i zakup holu Weehoo. Udało mi się pobić także życiowy rekord pokonanego dystansu jednego dnia o 25 kilometrów, chodzi oczywiście o wypad na trasie Jelenia Góra – Poznań.

W trakcie całego roku zaliczyłem 35 nowych gmin, mniej niż w latach poprzednich, ale zbliżam się do trzystu gmin i coraz trudniej o nowe.

W listopadzie wykonałem rowerowy plan minimum na ten rok, więc później jeździłem już bez spiny.

W podsumowaniu roku tradycyjnie wymieniam moje najciekawsze wypady rowerowe. Ze względu na dużą ilość miejsc, które odwiedziłem, podzieliłem je na trzy kategorie. Wyjazdy samotne, w towarzystwie i z synem.

Solo

Pobiedziska z chłopakami

Nocą po Puszczy Zielonce

Plany na 2023

Zapisałam się na ultramaraton gravelowy. Do Kellysa wjadą nowe, lekkie koła. Z synem na pewno odwiedzimy jakieś fajne, bezpieczne miejsca dla rowerzystów, czy to z przyczepką, czy każdy na własnym rowerze. Może uda pobić się reokord dziennego dystansu pokonanego na rowerze - trasę już układam w głowie.

Z okazji Nowego Roku życzę wszystkim spełnienia planów i marzeń oraz niezliczonej ilości rowerowych przygód w 2023 roku i żeby nie był gorszy niż poprzedni rok.